You couldn't keep your hands to yourself.



Bläddrat igenom min händelsebok från ettan. Var bland annat på bio me Elvira (ser ut som att vi tittade på hitta Nemo?) och så var jag på piamaspati. Snart är jag klar med rensandet och åh vad bra det känns! Nu har jag pausat med lite musik på gården och en glass i ena handen, mumsss. Insåg nyss att vi har spanskaprov imorgon, så jag ska försöka kolla igenom det häftet också.. Plus att morfar fyller år idag (grattiss!!) så vi ska gratta honom.  

You lost me
I am done, smoking gun
We've lost it all, the love is gone
She has won, now it's no fun
I feel like our world's been infected
And somehow you left me neglected
We've found our lives been changed
Babe, you lost me
And you'll regret it, but it's too late
How can I ever trust you again?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0