Första maj.

Hejhejhej min dator funkar inte för dom har gjort ngt på mitt rum men den borde börja fungera snart, då lägger jag in bilder.
Igår var ju valborg, kan berätta mer om kvällen laterrr m bilderosv men sov iaf över hos Elvira med henne, Helena och Erik, Robin var också där rätt länge. Vi somnade typ fyra, steg upp elva, käka frukostlunch på frasses, köpte godis och sen cyklade jag med mi familia typ aslångt för att gratta Stoffe som fyller sjutton idag (gratzz). Vi kom hem för någon timme sen efter att jag fotat lite, nu har jag läst två kapitel ur Blondinbellas "Egoboost" samtidigt som jag väntat på att min dator ska funka.

bild i repris, jag har då inte många bilder på den här datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0