ASJOAMSNHAIOS fml

bildbrist naanting..fattar inte vf jag har bilder på en mask? har en film också haha

SERIÖST JAG KAN INTE PLUGGA BLIR GAAALEN.. jag har seriöst koncentrationssvårigheter, säger att jag ska plugga, skriver fyra ord sen loggar jag in på facebook och orkar inte göra mer. skjuter upp det till dagen/dagarna innan då jag får panik och stressgör någonting. sdnmjlö. hkkuppgiften jag ska göra går åt helvete fattar typ inte vad jag ska göra och so:n fattar jag inte heller vad man ska göra/skriva om, finns ingenting på google heller å den ska va färdigskriven på tisdag. har jag börjat? svar: nej. hur ska jag kunna göra ett typ resonemang om något jag inte vad det är?! är så jävla less just nu, jag är så sjukt kass........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0