20110520.


ibland saknar jag detta.

Fan vad jag är slö på fredagar! Visst, jag är lat andra dagar men efter skolan på fredagar orkar jag knappt ta av mig jackan eller skorna. Verkar som att jag blir hemma ikväll, men om inte så vore det kanske bra om jag tog en dusch och kladdade på nå smink, var nämligen osminkad idag. Imorse hade vi svenska, man skulle läsa någon klassiker men jag har inte fixat än så vet inte vad jag gjorde heh, därefter hade vi no där vi gjorde klart våra häften. Efter lunchen hade vi idrott, denna gång cooper (konditionstest) där jag fick sämsta resultatet ever (för mig).. Fast jag kanske inte borde klaga, för fick mvg men ah. :p Vi fick sluta efter det så då drog vi till stan en snabbis där jag äntligen fixade bok, Romeo och Julia blire! Införskaffade även ett par svarta basjeans, klippte sönder mina gamla för dom var fula & små. Nu ska jag försöka hoppa in i duschen, puss!
långt inlägg men tvingar ingen att läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0