20110516.

00.01 skrev grattis till lina som fyller femton bast
00.03-02.23 försökte sova utan resultat
04.10 vaknade, kunde inte somna om så la mig skavfötters med mig själv, kommer inte på någon bättre förklaring haha
07.15 steg jag upp efter att alarmet inte väckt mig. gjorde mig iordning osv
07.50 gick till lina för att åka med henne till skolan! regnade-.-

source: weheartit.com
sen hade jag svenska och engelska på morgonen, orkar inte prata om det så mycke, men hade betygsnack på svenskan och jag var på friendsmöte på engelskan.
efter lunchen (då jag faktiskt åt upp all mat som låg på tallriken (+ två mackor), det är fan bra gjort när man käkar på vildmannen! var inte ens god mat, men tänkte på barnen i afrika...hehe) hade vi idrott. jag hade glömt kläder så jag och mikaela fick gå till ersboda och tillbaka. duktiga tjäjer!

13.45 hade vi livråd, som var dagens sista lektion.
vandrade hemåt, köpte gottis och har sen jag kom hem snackat i skype + fikat. ska försöka ta itu med lite skolarbete och möjligen springa, vi får se om jag lyckas haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0