20110510.

Just nu mår jag rätt bra, eller har en bra magkänsla. Min favoritårstid försommar är äntligen här och då brukar de mesta reda ut sig, ÅH SÅ BRA! Min dag i korthet:
Skoldagen började med spanska. Där hade vi prov, gick väl sådäär..
Sen hade vi NO. Där snackade vi mest skönhetsideal och insida/utsida. Jag är inte bra på att diskutera men det är fan något jag tycker är intressant och skulle kunna tänka mig att snacka om.
Lunch väntade sedan, före SO:n påbörjades. Micke (mentor/solärare) delade in oss i par, jag hamnade med Johan. Sen fick man gå ut(1!!) en timme för att svara på nå frågor/lära känna personen bättre. Gick väl ok. :)
Avslutade med engelska. Skulle skriva om ett land men hade inte datorer så jag, Oskarf, Hjalmar och Hugo spelade nått ordspel. Slut på skoldagen!
Cyklade hem och nu har jag landat framför datorn. Måste välja tapet idag, ÅH HJÄLP MIGGG

blabla bildbrist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0