20110503.




07.15 uppstigning! på med kläder, tandborstning, fixning och frukost (gick segt)
08.07 cyklade fort som fan till skolan och gissa vem som hann i tid!?
08.15 hade spanska....
09.45 började no:n typ? scenskräcken jag hade där ett tag haha
11.00 lunch efter en spårad sexualkunskapslektion. var spagetti å skinksås!
12.00 so. efter redovisningen satt jag, elvira, lina och helena och snackade med micke(mentor/solärare), vi hade typ livskunskap? resten av klassen pluggade inför provet på torsdag :)
13.40 engelskan började, fick datorer för att skriva om nått land
15.00 slut på skoldagen och jag cyklade hem med oskar, elvira och william typ
resten av dagen har jag degat söntt, fikat jättemycket och duschat. men de gillas!
ska dra och borsta tänderna nu hähä, gonatt folket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0