Pretty handsome awkward.

lite fult att Bara jag uppdaterat senaste inläggen.. Men jag antar att Alicia inte är hemma efterssom hon inte är inne på msn..
-
Dagen var asm helt klart. Började dagen med snoppskulpterande. Och min och bettys kom på delad 1a plats!  Haha, sen hade vi lunch i 2 timmar så vi drog till subben och käkade. Och som jag sa i dagens upp var det tjej/kill snack/frågor efter lunchen. Sedan när vi slutat typ 3 for jag in till stan och var med wilma. Vi kikade runt lite och sedan fikade vi på waynes och snackade.
Min kuk, fast var inte klar när bilden togs. Tror alicia har en bild på färdiga resultatet.

Kommentarer
Postat av: chriis

Sv: Tack detsamma :D

2011-03-30 @ 20:15:03
URL: http://chriisgiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0