Bilder från skolan.

Hejhallå. Jag kom nyss hem från skolan, ska snart kolla igenom bilderna på mig och Elvira från dagen och hoppas att några kan passa till våran kommande design. ;) Men innan dess måste jag ta nå fika, så under tiden kan ni få se lite andra bilder från today.. Tog inte så himla många, men ett par styckna i alla fall :) Se och njut!

Thoby var en duktig p0jk3 på NO:n

Dagens viderlunch, fast jag åt plopp och två klubbor :D

Fattar inte hur kul jag har när jag tar smygbilder på stackars Thobias, gör det typ jämt kul liv...

Helena är så jävla tuff.

På SO:n hade vi film å fika. Sen fick jag och Erik gå mitt i filmen för att göra kladdkakor (en blev failad som ni kanske ser. Men vi bakade för att det är kärleksvecka. Just vi för vi är friends). Blev massa smet över till oss, muhehe!

Var bara tvungen (döda mig inte)..

Fler bilder kommer senare! Nu ska jag fixa designen :D

Kommentarer
Postat av: helen0z

hihihi :)

2011-03-29 @ 19:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0