Alicias presentationsinlägg.

Vi är tillbaka. Hösten 2009 bloggade jag o Elvira under denna domän, men bloggen togs bort efter bara nån månad, varför visste nog bara jag.. Men nu så är vi tillbaka. Nästan år senare, nu är vi något år äldre och förhoppningsvis lite klokare. Vi kommer förmodligen blogga på ungefär som vi gjorde förr (om någon minns?), och jag hoppas att åtminstone några stannar kvar! :)

Alicia heter då jag, är 14 vårar och kommer från Norrlands tråkiga stad Umeå [föddes dock i Stockholm]. Går i åttan på Prolympia, Tokyo kallas klassen. Ibland en klass jag trivs väldigt bra i, ibland inte. Där går för övrigt Elvira med, vi har gått i samma klass sen sexårs med undantag från 6an. Finns inte så himla mycket att säga om mig. Jag är en hyfsat glad/positiv tankemänniska som inte tycker om fördomar & rykten. Är friends, har varit sen trean.

Tidigare år har jag älskat att sporta, men jag la av med sista sporten (fotboll) i höstas. Numera drar jag ibland ut och springer när termometern visar plusgradigt. Musik har alltid varit ett naturligt inslag i min vardag, och annars tycker jag om att ligga bland blommor under blå himmel med min fina kamera i ena handen. Höh, om någon inte fattade det där så menade jag väl att jag älskar sommaren & att fotografera. ;)

Jag är proffs på att byta bloggar stup i kvarten, nu senaste höll jag till på www.aliela.blogg.se. Har ganska svårt att hålla mig kvar på bloggar under längre tidsperioder, fast jag har en privat blogg där jag skrivit sen nollåtta.

Nu kommer jag inte på något mer att skriva, ni får väl helt enkelt "lära känna" mig allt eftersom, annars om det är något ni vill veta - kommentera!

Jag antar att det lär bli en del egobilder i bloggn, så ni får nöja er med denna "headerbild" till min privata blogg nu :)

Kommentarer
Postat av: nicki

vad heter din privata?

2011-03-29 @ 22:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0