Var är den store poeten hon var förälskad i?

TJA. Idag invigdes dagen med speceng. Pluggade lite svenska och lyssnade på en ljudbok. Rätt chill. Efter det var  det Matte. Vi har börjat på ett nytt kapittel chans&risk. Det är kul på genomgångarna sen i boken suger det. Och är as svårt:c. Men det är skönt, för vi ska ha muntligt prov på det. Vilket äger! Sedan vare lunchosv. Spelade rövdunk och sög så jag skulle få rövdunk. Men thoby tog den ist för mig<3<3 Sen drog jag, Erik, Isak, Lina och viktor till sparken för ev. Sen så satt vi och väntade på peter då vi var framme. Och sen ser vi hur viktor kommer med handleden bruten och skriker. Seriöst, har aldrig sett ngt så hemsk. Hamnade i chock-mode och sen ringde vi ambulansen som kom efter 30 min? Inte ok. Aja, hoppas han mår bättre nu. Urs får magknip så  fort jag tanker på det.. Men ev fortsatte endå. Världens finaste väder vare också. Drog till stan när vi slutade med Erik, Lina och Betty och köpte vaniljmjukglass med smällt choklad på. Så hiimla gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0