Hemmaaaa!








Första heldagen gick vi bara runt i byn då vädret inte var prima.
1. Gatan vi bodde på
2. Halvvägs upp i potatisbacken!
3 & 4. Spårad lillebror. Tror inte ni fattar hur speedad han var under hela resan, galen grabb.. Aldrig blev han trött
5. Vi var på nån marknad. Grejerna Elliot (bror) poserade med på föregående bild var två av hans impulsköp. Vetefan vad han ska ha dom till
6. Tog lite småtuffa bilder i mammas skidunderställ. Då insåg jag att mitt hår typ blivit långt igen?! Skarp bild såklart
7. På kvällen bastade vi. I bild har vi en nyduschad jag. Blev att jag kluddade ögonen iom att jag skelar lite ur denna vinkel vilket jag inte trivs med

Jag är hemmaaa
! Eller jag kom hem för ett par timmar sen, men har varit på middag hos grannkusinerna. :) Löste bildgrejen nyss också (hoppas det funkar för oss båda), så resten av bilderna kommer under veckans lopp. Vi har dock inte gjort mycket alls, såå tråkiga bilder men men inte mycket att göra åt saken. Nu: duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0