Oh chariot.

Vad händer med mig?! .. Höll på hämta en tallrik ur micron och var nära på att ställa tillbaka yoghurten i skafferiet. Förvirrad? Kanske. Annars försöker jag lära mig lite engelskaglosor, förhör imorn så måste köra hårt nu, då jag inte tittat på dom innan. Blir alltid att jag gör saker kvällen innan veckan före lov! Jag bloggar skittråkigt just nu eftersom jag inte har nån inspiration typ.. Men kan bjuda på nå mobilpics:

Såg ju supergott ut.. Mjukglass på kajen hur som helst

Titta på stjärnorna

RENAR!!!!1

Betty, Mikaela och jag i sjuan :)

Nu orkar jag inte mer.. Blev inte alls många, men jag vet inte hur intressant ni tycker de är med vardags/mobil/gamla bilder?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0