Make the rain fall.


.. jag skulle vilja vara kille? jag vet ju inte men det verkar enklare, sen slipper man både det ena och det andra. vore hur som helst askalas, tror jag.
.. jag ska konfirmera mig i sommar? vi har fått ta flera temasteg och gå på gudstjänster vilket inte varit så kul, men lägret är samtidigt ingenting jag vill missa och typ ångra när jag blir äldre att jag inte tog chansen.. det är ändå några av mina vänner som ska dit utifall att det blir trist :)
.. jag älskar justin drew bieber, höhö

Lite onödiga fakta men /care :) Var nyss på färg och tapet där det tittades på tapeter, ska göra om lite i mitt rum. Nu är det rött och fult.. Så det gillar vi. Nu: foodtime! Tacos blire, längesen jag åt det så ska bli gotte.

Betty failade med brun utan sol, haha

Musik i mitt hjärta ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0