Tillbakablickar.

FÖRPROGRAMMERAT INLÄGG. När detta inlägg publiceras är jag, Alicia, i Ammarnäs.
Jag är sämst på att förprogrammera inlägg, så det blir ofta att jag kollar i mitt bildarkiv och bjuder på sånt. Om ni inte vant er vid det ännu så är det väl dags för det nu, hehe. Men här kommer i alla fall ett par bildz från 08 för er att kolla på under tiden jag antagligen myser på stugans altan om vädret tillåter.

Då hade jag fortfarande två marsvin!

En gammal favoritbild

Jag, Elviraj och Angelica var kattvakt samma dag som jag sprang vilse på skolan.........haha

Anna, Emma och jag tyckte att det var gott med mycket sprutgrädde

Var med Angelica nån dag. dom andra bilderna var tagna med blixt när vi kastade löv. hm.

Jag var ganska kort och mitt hår likaså

Nån dag var jag med Frida & Miranda.. Under tiden jag var och åt kidnappade dom vattenflaskan jag fått signerad(!!) utav en yngre kille från Spanien som jag hade en crush på under UFF ;)

Än idag det godaste jag ätit. SERIÖST ÅÅÅHH så gott det va!

Känner att jag började seriöst, men ser inte ut som att jag slutade så.. Haha aja, ni överlever! Hoppas ni har det bra var ni än befinner er, pz out :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0