Svar på fråga.


Svar: Syftar du på utseende eller personlighet? :) Ärligt talat så vet jag inte, det är olika från gång till gång! Men hm, om jag ska försöka svara så inbillar jag mig att jag gillar killar som har självförtroende utan att det blir för kaxigt, och sen typ omtänksam, visar ofta hur det är/vad han tycker osv för jag vill gärna veta att allt är som det ska. Ogillar när grabz kan bli FÖR toffliga, lite kan va sött men om det blir too much så är det bara jobbigt. Hellre framåt än väldigt blyg, fast inte föör framåt.. Tycker inte om när killar måste "bevisa" nått för sig själva och andra, visar bara osäkerhet. Gillar inte heller när killar är HELT känslokalla. Rolig är ett plus i kanten! Åh så svårt, jag brukar hitta bra grejer med nästan alla jag träffar, och då är det olika saker på olika personer som jag tycker om. Men jag gillar det mesta, förutom grejerna jag skrev däröver. Och på om jag har nån kille på g, så blir väl svaret nja, lite kanske.

Nu blev det kanske inte så bra svar som jag hade hoppats på, skrev inte alls mycket om vad jag gillar men jaja. Nåt annat ni undrar, så våga fråga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0