Ovärtinläggosv typ.

Morning darlingz. Vaknade kl9 och åt frukost. Har inga planer för dagen alls. Så jäävla skönt. Fast ikv så ska det faktiskt bli av att se film med Malin, Helena och Lina om jag inte redan sagt det? hah. Ni får iallafall ha en fortsatt bra onsdag. Jag ska försöka pallra mig till affären och köpa ngra spikar jag kan sätta upp min ljusslinga med. Har satt upp alla mina bilder på min vägg nu, så halva väggen är täckt med fina minnen. Ska med tiden bygga på lite mer. Men nu har jag bara kvar att sätta upp min stora my chemical romance tavla och ljusslinga. Sen är jag nöjd. (:

saknar min betty också. Vill sååå jääättemega järna vara i västerås med henne jusst nu. Och köpa kläder på new yorker... HUHUHU.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0