My chemical romance, annexet 2011-ett minne för livet.

Idag var det 2veckor sedan jag såg mcr. Då jag tänker tillbaka så kan jag inte riktigt förstå att jag har sett dom öga i öga. Jag har sedan jag var 10 år älskat deras musik och personlighet. Så underbara människor. Jag längtar tillbaka när jag ser alla videos och hör alla deras låtar. Kommer nog egenltigen inte riktigt förstå att jag stått i samma rum som dom. Andas samma luft. Det går som inte att beskriva. Skulle egentligen kunna skriva en hel dag bara om hur mycket jag älskar dom. Tänkt dig att hela min uppväxt har jag drömt om att få se dom. Är helt fast i dom. Längtar värkligen till dom far på ny turné. Kommer lätt fara och se dom. Är värt alla pengar i världen!
Inte min film. Och kolla hur snygg frank är, galet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0