Måndagstankar.


En grej jag tänkt på är varför man "klär upp sig" när man ska till stan. Eller ja, kanske inte riktigt uppklädd men det är ju sjukt sällan man ser nån osminkad i mjukisbrallor på stan. Egentligen skulle ju det vara det bästa - oftast åker man ju faktiskt till stan för att pröva/inhandla kläder, och då tar det väl onödigt mycket tid att pröva om man ska va superfixad? Hm. För någon helg sen gick jag nyvaken till stan i mjukisbrallor bara för att pröva hur det kändes.. 

Och det kändes ganska bra. Fram tills man stötte på andra människor, särskilt de man kände. Då ville jag helst bara sjunka genom jorden, för inte fanns det en enda människa i myskläder på stan.. Men det vore ju egentligen det bästa, i alla fall om man är där just för att shoppa. Fast jag tvekar på om det är något jag kommer köra på igen, hehe. Halvflummig tanke, men aja!

Kommentarer
Postat av: Emelie Källman

SVAR: Haha, nemen så trevligt :D

2011-04-04 @ 20:58:50
URL: http://superskarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0