Konfadag.

Jag. Är. Trött. Har varit på konfagrej från 11-3, sen var jag en sväng på stan.. Konfan var i alla fall halvtråkig, först gudstjänst, därefter gick dom igenom nåt armband så vi fick gå på rundtur och göra tumavtryck, tända ljus, kramas, få vatten i pannan och äta riesens. Och så ganska mycket info på det, vi åker om precis 2 månader idag. Fast lägret kommer typ bli ganska kort, kommer få sova hemma två nätter pga skolavslutningen.

Bild från i veckan, men Mikaela satt liks bredvid mig under hela dagen såå de får duga..

Nu har jag precis ätit middag och ska snart börja göra mig iordning för en springrunda. Vädret är skittrist och grått, men jag pallar inte sitta inne.. ska försöka göra nåt roligare inlägg senare, men det är söndag så ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0