JAG ÅT EN SMULA FÖR DIG OCH FICK EN KULA TILLBAKZZ.

HEJSAN!! Förlåt som fan för sämsta uppdateringen idag från min sida. Men har varit hos helena (vilket jag fortfarande är.) Vi har mublerat om i helenas rum/städat och sen efter middagen cyklade vi till willys med tyra i cykelkorgen. Ska sova hos helena inatt så nu är hon och duschar och jag bloggar. Sedan efter det blire yoga/meditation. Jag har börjat meditera. SJUUUKT SKÖNT! Ska jag vara ärlig så har jag börjat må bättre psykiskt av det. Känner mig även mer pigg under dagarna och är posetiv med bra självkänsla. Bara + med det! Så det är ett tips till er som känner er strässade eller mår almänt dåligt eller behöver slappna av. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0