Hiss & diss.


+ KOMPLIMANGER Säger sig självt. Bättre att sprida snälla ord istället för att slänga skit enbart i syfte att trycka ner en annan individ, det tyder bara på svaghet, att man får bättre självkänsla av att få andra att må dåligt. Så komplimanger hyllas!
+ ÅSIKTER Även denna var svår att förklara. ALLA har åsikter och jag tycker det bara är bra om man vågar stå för dem! Det är jag btw skitdålig på i typ klassrummet, haha

- SNACKET I UMEÅ Det är säkert så i flera andra städer, men här vet typ alla vilka alla är = alla snackar om alla. Så saker man själv inte vetat om sig själv kommer andra och berättar för en? Alltså jag blir bara galen på alla dessa fördomar/rykten! Visst, man kan ju tro, men man kan inte säga att en person är/tycker si och så, det vet man ju inte. Tänk efter en gång extra innan ni säger nåt och sluta döma, för hur mycket vet man egentligen? Tja, ungefär ingenting. Nu säger jag inte att jag aldrig gjort de, för det har jag! Men det är inte bra eller kul att få höra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0