Härlig onsdagskväll.

fler bilder kommer upp imorgon. var rea på engångsgrillar heh

Kvällen blev faktiskt riktigt bra (bästa grejerna sker typ på onsdagar efter skolan? bäst). Fast mycket snack framför brasan + godis och korv, det kan väl inte bli annat än bra? Visserligen satt jag i dunjacka för att inte frysa haha tänkte lära mig av mina misstag men nu blev det ju för varmt istället.. Blev nyss påmind om glosorna till imorn men jag tror jag kan dom hyfsat iaf, så jag ska nog bara lägga fram kläder till imorn, kanske ta en dusch och sen: SÄNGEN!! Längtar..

Vet att bilderna i föregående inlägg inte är speciellt smickrande på mig, mitt hår var ju ..najs.. men hade precis släppt ut det från hästsvansen (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0