God morgon!!!!!!

Hej folkz. Har hunnit duscha och äta frukost idag. Är galet stolt, brukar vakna 12 då jag har lov. Men idag vaknade jag 9 och somnade 11igår kväll. Känns endå rätt skönt. Har inte alls ngt planerat i lovet. Förutom att jag ska vara med helena på måndag och kaanske fara till skellefteå i där min stuga är med min syster. Dock inget bestämt.. Även om jag inte har ett skit att göra så är jag glad över att det är lov. Orkar inte med skolan och vardag. urs fyfan osv. Är så jäävla sur så jag orkar inte. Borde egentligen gå till en ensam plats och bara skrika, för det är nog det jag behöver. Men pallaaaaa. :]]]]]

längar sönder till sommarlovet då jag ska fara med betty till västerås, kärlek på den underbara staden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0