Förprogrammerat.


.. jag i princip ALDRIG har håret utsläppt hemma? bara om det är precis innan jag ska iväg nånstans, annars bor jag i min morgonrock + uppsatt hår. skönaste ju!
.. jag ofta lyssnar på sofijahs låtar då jag är ledsen? haha, jag är väl inte ensam om att göra det men ändå. vissa låttexter känner jag verkligen igen mig i.
.. jag älskar att skriva/dela med mig av texter, känslor och upplevelser? fast jag tycker jag skriver för dåligt för att kunna dela med mig av det på tex den här bloggen. men det får mig iaf att må bättre.

blev tvungen att kludda mikaela men jajaj, torsdags!

Kommentarer
Postat av: ♥ Vannichi - Min blogg om min vardag! ♥

SV; Tack tack :-)

2011-04-09 @ 21:41:41
URL: http://vannichi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0