APRIL APRIL..

Första april idag! Är det någon som har blivigt riktigt lurad? haha inte jag iaf.. Ganska tråkigt, fast jag såg ngn på fb som skrev att han vunnit 50 000 på triss, vet inte riktigt om det kan vara sant? hm. Dagen har hur som hällst varit ok. Svenska, No som vars sexualkunskap/kärleks diskutioner..? Och efter det hade lunch sedan idrott där vi spelade wollyboll. (stavning?!) Vi spelade ngra matcher och tränade på att passa bollen typ. Rätt kul endå :) Och efter det så slutade vi så jag alicia thobo och oskar gick hem. Älskar att gå hem från skolan med folk, myys. ((:
klippte sönder en gammal t-shirt igår. Detta blev resultatet. Helt ok tycker jag iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0