Ammarnäs.

På torsdag åker jag till morfars stuga i Ammarnäs. Ska bli väldigt skönt att komma bort från stan ett tag, är ju inte så många umebor där heller. Sist jag var där var för 2 påskar sen, tyvärr har jag inga bilder från då så jag bjuder istället på några från då jag och Sara var där med våra mammor hösten -08.

Om jag inte minns helt fel så hade Sara med sig en gammal kamera som man behövde filmrulle(?) till. Vi fick inte tag på nån sån så Sara tog massa bilder utan att dom sparades. haha! Då hade jag btw inte fått min älskling Nikon d60 än..

Boken Syskonkärlek läste jag där. Minns att jag tyckte den var jättebra, så boktips typ?


Blev en heldag med dessa fina djur. Jag höll på trilla av flera gånger, fastän vi bara travade (typ när hästen joggar)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0