22:08

Hejsan folket! Min kväll har varit lugn, tog en prommis till kvantum ikv med med min finfina syster. Köpte lite saker som fattades osv. Dock var hemvägen inte den roligaste då man behövde släpa på tunga påsar. Men som tur är så funkade det endå. Sjukt skönt att ha en sån syster man kan prata allt med. Sjukt så nära vi kommit varandra senaste månaden bara, från att inte ens veta vad vi tänker till att kunna varandra utantill och vara med varandra som bästa vänner varje dag. As härligt. Hade egentligen tänkt ta en cykeltur och rymma från värkligheten med min kamera eller ngt. Men det var skönt att ta en prommis och snack också. Älskar våren, ska fan inte låta någon få mig att må dåligt. Palla tänka på skit, urs. :)
mobilbild- sjukt så mycket snö som tinat bort på en vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0