20110403 - söndag är ingen vilodag!


Tuff pose och avskavt nagellack. Men det gillas! Ehe.. Jag har precis valt ut kläder till imorn och ska nu packa skolväskan... känns ju ännu mer taggat med skola då jag inte alls har gjort mycket i helgen, typ degat för de mesta. Idag är jag by the way tvungen att plocka fram mitt duktigare jag. Det ni ser i bild är dagens "to do list". Några av grejerna som jag ska göra idag är:

• Dammsuga, dammtorka - städa helt enkelt
• Bädda rent
• Plugga NO, engelskaglosor och om jag orkar så läsa lite SO
• Måla naglarna, hehe
• Påbörja omgörningen av mitt rum!11!! om jag orkar, inte dagens fetaste måste men aa
• Blogga!
... osv.

Lite av varje, har börjat lite smått på det mesta men nu ska jag köra på riktigt :) wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0